Doprava
Můžete si vybrat z několika možností, jak převezmete své zboží - zvolte tu možnost, která je Vám nejbližší.
Dobou doručení se rozumí doba mezi dopravením Vámi objednaného zboží na sklad distributora v ČR po dobu, kdy zboží obdržíte Vy. Většina zboží je objednávána u dodavatele na základě Vaší objednávky. Doba od objednání u dodavatele po naskladnění zboží distributorem v ČR je minimálně 1 týden (bude upřesněno při potvrzení objednávky).
- Česká pošta
- ČR dobírka 160,- Kč (obchodní balík - doručení do 48 hodin po celé ČR)
- ČR platba předem na účet 110,- Kč (obchodní balík - doručení do 48 hodin po celé ČR)
- Slovenská pošta
- SK platba předem 250,- Kč
- PPL
- ČR dopravné za 1 balík při platbě předem 110,- Kč (doručení 24-48 hodin po celé ČR)
- ČR dopravné za 1 balík na dobírku 110,- Kč + 50,- Kč dobírka (doručení 24-48 hodin po celé ČR)
Doručení balíku:
- řidič vás bude v den doručení telefonicky kontaktovat, aby s vámi domluvil podrobnosti předání, oznámí vám přibližný čas doručení, výši dobírky a další případné náležitosti
- zásilku vám standardně doručíme v rozmezí 8–18 hodin v pracovní dny (přesnou dobu doručení nelze ovlivnit, ale lze ji upřesnit po kontaktu s řidičem). V případě nezastižení vám zanecháme oznámení a balík se pokusíme doručit ještě jednou následující pracovní den
- hmotnost balíku je omezena do 50 kg- v určitých lokalitách ČR nabízíme i večerní doručení v rozmezí 17–21 hodin (seznam lokalit naleznete na webu PPL )
- zásilku vám doručíme následující pracovní den po jejím převzetí od odesilatele
- cestu zásilky lze sledovat na internetu na webové stránce www.ppl.cz po zadání jejího čísla (11 číslic)
Převzetí a reklamace:
- Při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky – zjevnou vadu (poškození obalu) je nutné ihned oznámit a poznamenat do přepravního listu. Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy s následným uplatňováním případné škody.
- Obsah zásilky zkontrolujte po odjezdu řidiče, řidič nečeká na kontrolu obsahu při předávání – skryté vady je možné ohlásit do 3 dnů po převzetí zásilky a zažádat o sepsání zápisu o škodě.
Komunikace s PPL
- pro komunikaci s PPL výhradně používejte číslo zásilky (11 číslic)
- Osobní odběr na adrese prodejce (pouze po předchozí domluvě)
- Vlastní doprava – zboží Vám zavezeme sami vlastní dopravou (cena dohodou)
Platby:
- Dobírkou
- Bankovním převodem